Klantomgeving
In de Klantomgeving Blad kunt u na het inloggen uw eigen gegevens en uw abonnementsgegevens inzien en aanpassen. Ook kunt u daar uw oplossingenbon invullen. U kunt deze tot de deadline inzien, aanvullen en wijzigen. Iedere keer als u weer inlogt ziet u de oplossingen die de vorige keer zijn opgeslagen. U kunt dan nog wijzigen en aanvullen en vervolgens weer opslaan. U kunt dit zo vaak doen als u wenst. Bij de trekking gebruiken we de oplossingen die door u zijn opgeslagen.
U logt in met het mailadres dat bij ons bekend is en u mag een wachtwoord naar eigen keuze aanmaken. Heeft u al een wachtwoord aangemaakt? Klik dan onderaan op de groene knop. Heeft u nog geen wachtwoord, klik dan op de paarse knop. Volg daarna de aangegeven stappen om in te loggen. Loopt u ergens vast? Stuurt u dan een mail naar klantenservice@puzzelbrein.nl dan zoeken we samen een oplossing.
Gebruikers van de PuzzelBrein App, let op: voor het inloggen bij het Blad en bij de App gebruikt u hetzelfde wachtwoord. Dus als u daar al een wachtwoord heeft aangemaakt, dient u hier hetzelfde gebruiken.