Klantomgeving

In de Klantomgeving Blad kunt u na het inloggen uw eigen gegevens en uw abonnementsgegevens inzien en aanpassen. Ook kunt u daar uw oplossingenbon invullen. U kunt deze tot de deadline inzien, aanvullen en wijzigen. Iedere keer als u weer inlogt ziet u de oplossingen die de vorige keer zijn opgeslagen. U kunt dan nog wijzigen en aanvullen en vervolgens weer opslaan. U kunt dit zo vaak doen als u wenst. Bij de trekking gebruiken we de oplossingen die door u zijn opgeslagen.

U logt in met het mailadres dat bij ons bekend is en u mag een wachtwoord naar eigen keuze aanmaken. Heeft u al een wachtwoord aangemaakt? Klik dan onderaan op de groene knop. Heeft u nog geen wachtwoord, klik dan op de paarse knop. Volg daarna de aangegeven stappen om in te loggen. Loopt u ergens vast? Stuurt u dan een mail naar klantenservice@puzzelbrein.nl dan zoeken we samen een oplossing.

Gebruikers van de PuzzelBrein App, let op: voor het inloggen bij het Blad en bij de App gebruikt u hetzelfde wachtwoord. Dus als u daar al een wachtwoord heeft aangemaakt, dient u hier hetzelfde gebruiken.

Word abonnee van het PuzzelBrein Blad

PuzzelBrein is het lekker dik puzzelboek met 36 gevarieerde prijspuzzels. Eén PuzzelBrein Blad staat garant voor vele uren puzzelplezier, waarmee u uw hersens in een goede conditie houdt en ook nog eens kans maakt op vele prijzen. Bovendien levert deze leuke inspanning u ontspanning op. Er zijn verschillende abonnementsvormen beschikbaar.

De volgende nummers van het Blad verschijnen 26 september, 24 oktober en 21 november.

Klik hier om meer te lezen