Info
Welke abonnementsvormen zijn mogelijk?
PuzzelBrein verschijnt 4 wekelijks. Abonnementen worden stilzwijgend verlengd conform de wetgeving per 01-12-2011, tenzij uiterlijk 4 weken voor de vervaldatum opgezegd wordt. De vervaldatum is de datum van het laatste exemplaar van uw lopende abonnement. Indien u gebruik maakt van een actie waarbij een andere opzegtermijn is afgesproken dan geldt die uiteraard. Hieronder ziet u de verschillende betaaltermijnen en de bijbehorende tarieven die vanaf 01-01-2023 gelden:
Betaalperiode | Aantal edities | Totaalprijs | |
Kwartaal | 3 | € 44,98 | |
Halfjaar |
7 |
€ 96,60 |
|
Jaar |
13 |
|
€ 133,76 |
De totaalprijs is inclusief administratiekosten en inclusief 9% BTW.
Klik hier om u aan te melden voor een abonnement
Ik kan ben mijn klantnummer kwijt. Wat nu?
Op deze pagina kunt u lezen waar u uw klantnummer kunt terugvinden.
Hoe gaat dat met een gratis exemplaar?
Als u aan een actie meedoet waarbij u een gratis exemplaar mag ontvangen, dan is dat ook ècht gratis. Er zit geen abonnement aan vast en we vragen ook geen vergoeding voor de verzendkosten. Als u zich heeft ingeschreven voor een gratis exemplaar dan gaat dat als volgt: twee weken voor de ontvangstdatum bekijken we alle aanmeldingen. Als de aanmelding compleet is, en u heeft de afgelopen 12 maanden geen blad ontvangen dan wordt uw aanvraag goedgekeurd. U ontvangt dan een mail met de bevestiging en twee weken later ontvangt u uw gratis exemplaar. Ook ontvangt u inloggegevens waarmee u als tijdelijke ‘klant’ kunt inloggen op de site. Zo kunt u uw oplossingen insturen en meedingen naar de prijzenpot.
Kan ik in termijnen betalen?
Als het voor u lastig is om een factuur inééns te voldoen, dan proberen we daarvoor een oplossing te bedenken. U dient hiervoor contact op te nemen met klantenservice@puzzelbrein.nl. Als u in uw mail uw contactgegevens doorgeeft met uw klantnummer en uw verzoek om in termijnen te betalen, dan zal de klantenservice u terugmailen of dat mogelijk is.
Hoe stuur ik de oplossingen in?
In iedere PuzzelBrein staan 36 prijspuzzels. Achterin uw PuzzelBrein vindt u de oplossingenbon waar u alle oplossingen kunt noteren. Als u klaar bent met puzzelen dan kunt u de oplossingen via deze website aan ons doorgeven. Het maakt niet uit of u alle puzzels heeft opgelost, of maar ééntje. Met ieder goed antwoord dingt u mee naar de prijs die bij de puzzel hoort. Het is wel belangrijk dat de oplossingen op tijd bij ons binnen zijn. In het blad –boven de oplossingenbon- staat wanneer de oplossingen uiterlijk bij ons binnen moeten zijn.
Klik hier om de oplossingen door te geven
Hoe weet ik of ik een prijs heb gewonnen?
In iedere PuzzelBrein staan 36 prijspuzzels, waarmee gemiddeld zo’n 65 prijzen te winnen zijn. De winnaars worden meestal enkele dagen (tot uiterlijk 4 weken) na de trekking op de hoogte gesteld van hun gewonnen prijs. Meestal ontvangt u hierover een e-mail. Soms wordt u telefonisch op de hoogte gesteld. Dat laatste gebeurt vaak als we uw e-mailadres niet hebben, of… als u één van de jaarprijzen heeft gewonnen. Dan zitten we vaak met alle collega’s bij elkaar om mee te luisteren naar de reactie van de winnaar!
Hoe kan ik deelnemen aan de rubriek Aangenaam?
Mogen we u interviewen voor de rubriek Aangenaam? Leuk! Stuurt u alstublieft een mailtje aan: redactie@puzzelbrein.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Hoe kan ik een vraag stellen over een puzzel?
Heeft u een vraag over een puzzel? We helpen u graag verder. Stuurt u alstublieft een mailtje aan: redactie@puzzelbrein.nl en we geven u zo snel mogelijk antwoord.
Wie werken er bij PuzzelBrein?
Het team van PuzzelBrein bestaat uit een enthousiaste en betrokken groep mensen waarvan de meesten aan de wieg van het puzzelblad stonden. Tijdens het 12,5 jarig jubileum in 2022 kon u met enkele van hen kennis maken doordat ze zichzelf voorstelden in het blad bij de rubriek Aangenaam. Nalezen? Klik hieronder en maak kennis met: