Contact
Klantenservice:
Heeft u een abonnement op het PuzzelBrein Blad? Of heeft u zich ingeschreven voor een actie? Klik dan rechtsboven op ‘Klantomgeving Blad’. Aan de hand van het bij bij ons bekende e-mailadres maakt u een wachtwoord aan, waarna u kunt inloggen in de klantomgeving. Hier kunt u:
- Uw oplossingen invullen.
- Uw eigen gegevens inzien en wijzigen.
- Uw abonnementsgegevens inzien en wijzigen/opzeggen.
Als u niet kunt inloggen dan kunt u de klantenservice ook anders bereiken:
- via onderstaand contactformulier
- via e-mail: klantenservice@puzzelbrein.nl
- telefonisch op ma-woe-vr van 10:00 – 11:00 uur op 040 – 744 05 03 (gebruikelijke belkosten).
- schriftelijk: Roniko BV, Postbus 4393, 6202 VB Maastricht
Abonnee worden:
Als u abonnee wilt worden kunt u op de volgende manieren contact met ons opnemen:
- via het aanmeldformulier
- telefonisch op ma-woe-vrij van 10:00 – 11:00 uur: 040 – 744 05 03 (gebruikelijke belkosten).
- schriftelijk: Roniko BV, Postbus 4393, 6202 VB Maastricht
Redactie:
Voor alles wat met de inhoud van het blad te maken heeft: reacties op brieven, artikelen, opgeven voor een rubriek of een reactie op uw gewonnen prijs, etc… kunt u contact opnemen met de redactie:
- via internet: e-mail naar redactie@puzzelbrein.nl
- schriftelijk: Roniko BV, Postbus 4393, 6202 VB Maastricht
PuzzelBrein wordt uitgegeven door Roniko BV (K.v.K. nummer: 17221128 – BTW: NL8182.01.046.B01) gevestigd op Generaal Hobbsstraat 9, 6224 DW Maastricht.
Contactformulier