Contact
Klantenservice:
Als u contact wilt dat over uw abonnement gaat (bijvoorbeeld om uw oplossingen in te sturen, of om uw abonnement te wijzigen of om uw abonnement op te zeggen) dan verzoeken wij u om hier te klikken, of om rechtsboven in te loggen via de knop ‘login voor klanten’. U komt daarna in een speciaal menu voor deze onderwerpen. Uw melding wordt dan direct gekoppeld aan uw abonneegegevens. Bovendien ontvangt u per e-mail een bevestiging.
Als u geen abonnee bent dan kunt u de klantenservice ook bereiken zonder in te loggen. U kunt de klantenservice in dat geval op verschillende manieren bereiken:
- via onderstaand contactformulier
- via e-mail: klantenservice@puzzelbrein.nl
- telefonisch op werkdagen van 10:00 – 12:00 uur vanuit Nederland: 040 – 744 05 03 (gebruikelijke belkosten), vanuit België: 0031 (0)40 – 744 05 03 (gebruikelijke belkosten).
- schriftelijk:
Roniko BV, afdeling klantenservice PuzzelBrein, Postbus 377 5500 AJ Veldhoven Nederland
Abonnee worden:
Als u abonnee wilt worden kunt u op de volgende manieren contact met ons opnemen:
- via het aanmeldformulier
- telefonisch op werkdagen van 10:00 – 12:00 uur vanuit Nederland: 040 – 744 05 03 (gebruikelijke belkosten), vanuit België: 0031 (0)40 – 744 05 03 (gebruikelijke belkosten).
- schriftelijk:
Roniko BV, afdeling klantenservice PuzzelBrein, Postbus 377 5500 AJ Veldhoven Nederland
Redactie:
Voor alles wat met de inhoud van het blad te maken heeft: reacties op brieven, artikelen of uw gewonnen prijs, brieven, foto’s, etc… kunt u contact opnemen met de redactie:
- via internet: e-mail naar redactie@puzzelbrein.nl (gratis)
- schriftelijk:
Roniko BV, afdeling klantenservice PuzzelBrein, Postbus 377 5500 AJ Veldhoven Nederland
PuzzelBrein wordt uitgegeven door Roniko BV (K.v.K. nummer: 17221128 – BTW: NL8182.01.046.B01) gevestigd op Mark 4, 5504 MJ Veldhoven.
Contactformulier