Klantnummer kwijt of vergeten

Hoe kunt u uw klantnummer achterhalen?

Uw klantnummer is een 8-cijferig getal. U kunt het als volgt achterhalen:

  • In de welkomstmail (die u een week voor uw eerste blad ontving) staat uw klantnummer.
  • Als u per automatische incasso betaalt ziet u het klantnummer op de afschrijving. Het is het getal dat na ‘SR-‘ staat.
  • Als u met een factuur betaalt ziet u het bedrag op de factuur en op uw overschrijving. Het is het eerste getal van de betalingsomschrijving.

Kunt u het niet meer vinden?

Vul dan hieronder zoveel mogelijk gegevens in en klik op de knop ‘versturen’. Wij mailen u dan zo snel mogelijk (normaal gesproken binnen 1 werkdag) uw klantnummer toe, zodat u weer kunt inloggen.

Wilt u vandaag nog uw oplossingen insturen?

Geen probleem. Stuur uw oplossingen, samen met uw naam en adres naar: redactie@puzzelbrein.nl  Als u voor de instuurdeadline uw mail verstuurt, dingt u gewoon mee naar de prijzen.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Word abonnee van het PuzzelBrein Blad

PuzzelBrein is het lekker dik puzzelboek met 36 gevarieerde prijspuzzels. Eén PuzzelBrein Blad staat garant voor vele uren puzzelplezier, waarmee u uw hersens in een goede conditie houdt en ook nog eens kans maakt op vele prijzen. Bovendien levert deze leuke inspanning u ontspanning op. Er zijn verschillende abonnementsvormen beschikbaar.

De volgende nummers van het Blad verschijnen op 10 mei, 7 juni en 5 juli.

Klik hier om meer te lezen